Via Hongarije

1 september 2017 - Berettyóújfalu, Hongarije

Vandaag kan ik aansluiten bij de reisgenoten. Rond half elf verschijnen de eersten en rijden Hongarije in. Een lange redelijk saaie route volgt door een dor en droog landschap. Van de verkeersborden in het Hongaars kun je werkelijk geen chocola maken, ik herken geen enkel woord. Sommige wegen zijn erg druk met vrachtverkeer wat inhalen een hele uitdaging maakt. Einde middag eindelijk bij het hotel. De enorme hitte eist zijn tol en het eerste biertje smaakt geweldig. Bij aankomst stond een traditioneel Hongaars muziekgezelschap te spelen, leuk maar je moet er wel van houden. Tijdens het diner volgt de "briefing" van wat ons allemaal te wachten staat de komende dagen. Het klinkt veelbelovend en ik kijk er erg naar uit.

1. Sjaak:
    2 september 2017
    Piet heeft enkele foto's van de aankomst in Wenen op Facebook staan. Die saaie wegen zal veranderen als je in Roemenie gaat rijden. Hier schijnt lekker het zonnetje nadat het vannacht geregend heeft. Het is buiten met een bakkie koffie goed te doen.
    Misschien dat ik de Max vanmiddag uit de stal haal. Ideaal weer om te rijden.
    Gr Zjakmax.